Co to jest e-BOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta- w skrócie e-BOK, to platforma internetowa, mająca na celu zapewnienie szybkiego, bezpiecznego i całodobowego dostępu do informacji dotyczących konta klienta oraz załatwiania spraw.
Zalety e-BOK:
- szybki i darmowy dostęp przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
- bieżący podgląd salda i terminu płatności,
- oszczędność czasu i wygoda obsługi,
- dostęp do e-faktury,
- możliwość samodzielnego fakturowania w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste,
- regulowanie należności za pośrednictwem e-płatności,
- możliwość składania wniosków,
- analiza kosztów.
Przydatne informacje
- jak dokonać rejestracji do e-BOK ?
- jak aktywować e-fakturę ?
- jak aktywować „samodzielne fakturowanie” ?
- jak samodzielnie wystawić fakturę w naszym systemie ?
Przydatne filmy
Wymagania systemowe:
-
- włączona akceptacja plików typu cookie oraz umożliwiająca nawiązanie połączenia szyfrowanego SSL,
- e-BOK może być obsługiwany przez dowolną z następujących przeglądarek:
– Internet Explorer 11+,
– iOS 7+,
– Chrome (wersja aktualna),
– Firefox (wersja aktualna) – znane cykliczne problemy z błędnym komunikatem o braku bezpiecznego połączenia.
Sugerujemy korzystanie z pozostałych przeglądarek internetowych lub dodawanie wyjątku.
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę e-BOK. Nie ma opłat abonamentowych.
Dokumenty powiązane
- Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
- Regulamin korzystania z „Rozliczeń Rzeczywistych”