Aktywuj e-BOK

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, że w PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.funkcjonuje elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. E-BOK umożliwia przede wszystkim kontrolowanie swoich płatności. Jest to nasza odpowiedz na Państwa potrzeby i oczekiwania. Każdy nasz Klient, posiadający dostęp do internetu, może korzystać z tej wygodnej formy kontaktu z nami.

Czym jest e-BOK?

E-BOK jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu Klienta z PEWIK. Rozwiązanie to pozwala na bieżący podgląd konta Klienta w naszym systemie bilingowym.

Zalety e-BOK:

  • szybki, darmowy dostęp przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
  • bieżący podgląd salda rachunku, terminu płatności,
  • kontrola dokonanych wpłat,
  • oszczędność czasu i wygoda obsługi,
  • e-płatności bez dodatkowych opłat,
  • rozliczenie rzeczywiste .

Jak zarejestrować się w e-BOK?

Wejść na stronę www.pewik.gdynia.pl, wybrać e-BOK, na podstawie przygotowanej faktury uzupełnić formularz rejestracyjny, zaakceptować regulamin oraz inne niezbędne komunikaty, potwierdzić pełną aktywację założonego konta przez kliknięcie w przesłany na adres e-mailowy link.

E-płatności

Płatności elektroniczne w e-BOK to szybkie, bezpośrednie przelewy internetowe bez dodatkowych opłat. Dotyczą one wszystkich klientów mających dostęp do faktur na stronie www, po zalogowaniu do e-BOK. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj

Rozliczenie rzeczywiste

Portal e-BOK pozwala na wprowadzenie odczytu i samodzielnie wywołanie rozliczenia przez użytkownika. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.

Wymagania systemowe:

Wymagania przeglądarki internetowej:
Internet Explorer w wersji 7.0 lub wyższej
FireFox – w wersji 3 lub wyższej
Google Chrome
Opera – w wersji 9 lub wyższej

Inne wymagania systemowe:
Adobe Acrobat Reader w wersji 8 lub wyższej
Flash Player w wersji 9 lub wyższej
Włączona obsługa JavaScript
Włączona obsługa Cookies.

Polecenie zapłaty

Zachęcamy Państwa do korzystania z najwygodniejszego i prawdopodobnie najtańszego sposobu opłacania faktur za wodę i ścieki, jakim jest polecenie zapłaty.

Aby uruchomić płatności w tej formie, należy posiadać rachunek w banku oraz wypełnić i przekazać do Biura Obsługi Klienta druk zgody, który można otrzymać w BOK lub pobrać ze strony internetowej (zakładka Strefa Klienta – Sposoby płatności). Od tej pory Państwa bank będzie terminowo regulował płatności za każdą fakturę za wodę i ścieki bez Państwa udziału.

Warto wiedzieć, że w razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do pobranej przez bank kwoty (lub bez podawania żadnych przyczyn) w ciągu 30 dni mogą Państwo odwołać w banku taką płatność.

Za pomocą polecenia zapłaty mogą opłacać faktury także inne osoby niż Klient będący stroną umowy o dostawę wody. Np. płatności może zlecić inny członek rodziny, gdy umowa jest zawarta z rodzicami w starszym wieku, nie posiadającymi rachunku w banku.

W przypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt: bok@pewik.gdynia.pl