Komunikat:
Opis: źródło: System PEWIK NEWS
 

Biuro Obsługi Klienta

z przyjemnością informujemy, że od dnia 15 lipca otwieramy bezpośrednią obsługę Klientów w Biurze Obsługi Klienta w Gdyni przy ul. Witomińskiej 21.
Ze względu na bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników zachęcamy jednak do kontaktowania się z nami przede wszystkim za pomocą poczty elektronicznej bok@pewik.gdynia.pl oraz elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-BOK lub telefonicznie pod numerem 58 66 87 311 w dni robocze w godzinach 7:00-15:00.
Dokumenty nadal można składać do wrzutni przy wejściu na salę BOK przy ul. Witomińskiej 21 w dni robocze w godzinach 6:30-16:30.
Przypominamy też, że od 1 lipca rachunki za wodę i ścieki mogą Państwo opłacać we wszystkich placówkach Poczty Polskiej bezpłatnie, w związku z czym została zlikwidowana kasa w Biurze Obsługi Klienta.
Prosimy o przekazywanie stanów wodomierzy przez e-BOK w zakładce „wprowadź odczyt”, telefonicznie nr 58 66 87 311/podaj stan licznika lub przez naszą stronę internetową http://www.pewik.gdynia.pl/cms/licznik. Brak ww. informacji spowoduje, że fakturowanie odbywać się będzie zgodnie z §7.12 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków tj. na podstawie średniego zużycia wody.
Zarząd PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.