Biuro Obsługi Klienta

Każdą sprawę można zgłosić:

 

– mailowo na adres: bok@pewik.gdynia.pl;

– korespondencyjnie pocztą na adres: Biuro Obsługi Klienta  PEWIK GDYNIA, 81 – 311 Gdynia, ul. Witomińska 21;

– korespondencyjnie do „wrzutni”: przy wejściu do Biura Obsługi Klienta w dni robocze w godzinach 6:30 – 16:30;

– osobiście: w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.

 

W przypadku pytań zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod nr tel. +48 58 66 87 311 w godzinach 7:00 – 15:00

 

 

Jak załatwić sprawę?

 

Skąd pobrać formularz wniosku?

 

Gdzie są serwisy dla klientów?

 

Często zadawane pytania – FAQ