Ankieta badania satysfakcji klienta z jakości obsługi

    w PEWIK GDYNIA Sp. z o. o.


    Prosimy o udzielenie odpowiedzi na 8 pytań. Wypełnienie ankiety nie zajmie więcej niż 7 minut


  1. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie e-BOK?
  2. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie korespondencji e-mail ?
  3. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie rozmowy telefonicznej ?
  4. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie korespondencji listownej?
  5. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie rozmowy osobistej w Biurze Obsługi Klienta lub w terenie?
  6. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie automatycznych komunikatów SMS / e-mail?
  7. Na ile oceniasz ogólną jakość obsługi klienta w PEWIK GDYNIA?
  8. Bardzo nisko.

    Bardzo wysoko.

  9. Co powinniśmy zmienić w preferowanych przez Ciebie formach obsługi klienta?
  10. Co powinniśmy zmienić?

    Chcę pozostawić swój kontakt
    Staramy się sprostać Twoim oczekiwaniom dlatego kontaktujemy się z wybranymi osobami w celu dodatkowych wyjaśnień.