ANKIETA DLA KLIENTÓW PEWIK GDYNIA Sp. z o. o.


Szanowni Państwo,
PEWIK GDYNIA Sp. z o. o. zwraca się z uprzejmą prośbą o przekazanie w poniższej ankiecie swoich opinii na temat
działalności Spółki, które pozwolą na ciągłe doskonalenie oraz poprawę spełniania Państwa oczekiwań.

 
1. Czy jest Pan/i zadowolony z jakości dostarczanej wody?
 
Tak
Nie


2. Czy pije Pan/i wodę prosto z kranu?
 
Tak
Nie


3. Czy korzystał Pan/i z numeru alarmowego 994?
 
Nie
Tak


4. Czy odwiedzał Pan/i stronę internetową www.pewik.gdynia.pl?
 
Nie
Tak


5. Czy zdaniem Pana/i pracownicy dokonujący odczytu i wymiany wodomierza prezentowali dostateczny poziom?
Kultury osobistej
Tak
Nie

Kompetencji
Tak
Nie



6. Czy w ostatnich 2 latach kontaktował się Pan/i z Biurem Obsługi Klienta PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.?
 
Nie
Tak


7. Jak ocenia Pan/i pracowników Biura Obsługi Klienta pod względem?
 
Kompetencji i rzetelności
Bardzo dobrze
Raczej dobrze
Źle

 
Uprzejmości i kultury osobistej
Bardzo dobrze
Raczej dobrze
Źle



8. Czy kontaktuje się Pan/i z PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. poprzez e-BOK?
 
Tak
Nie