Uruchomienie usługi e-faktura

Uruchomienie usługi e-faktura

Krok po kroku

  1. Jeżeli nie posiadasz konta e-BOK – zarejestruj się do e-BOK.
  2. Zaloguj się i przejdź do zakładki „Klient” i znajdź sekcję „e-faktura”.
  3. Kliknij ZMIEŃ, sprawdź poprawność adresu e-mail, a następnie kliknij ZAPISZ.
  4. Reszta należy do nas. Zaakceptujemy Twój wniosek w ciągu kilku dni roboczych.
  5. Od teraz faktury będą widoczne w e-BOK, a na e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawieniu nowej faktury.
  6. Jeśli chcesz otrzymać SMS z informacją o wystawionej fakturze, wypełnij Formularz zgłoszeniowy.

 

Wymagane dokumenty

Brak

 

Opłaty

Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków.

 

Sposób złożenia i odbioru dokumentów

Dowolne miejsce z dostępem do internetu oraz swojej poczty e-mail.

 

Uwagi

  1. Zmiana sposobu dostarczania faktur na formę elektroniczną będzie skutkować umieszczaniem ich na koncie e-BOK.
  2. W przypadku braku PESEL lub NIP w naszym systemie, rejestracja konta e-BOK nie powiedzie się. Wówczas prosimy o kontakt.
  3. Wymagania systemowe.




 

Dokumenty powiązane

Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta