Rejestracja do elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Krok po kroku

  1. Wypełnij i wyślij wniosek rejestracyjny.
  2. W odpowiedzi wyślemy e-mail o temacie „Aktywacja konta e-BOK”.
  3. Potwierdź link aktywacyjny i odczekaj około pół godziny.
  4. Po utworzeniu konta otrzymasz kolejny e-mail z informacją o aktywacji konta e-BOK.
  5. Zaloguj się do e-BOK.

 

Wymagane dokumenty

Brak

 

Opłaty

Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków. Nie ma opłat abonamentowych.

 

Sposób złożenia i odbioru dokumentów

Dowolne miejsce z dostępem do internetu oraz swojej poczty e-mail.

 

Uwagi

  1. Całkowity proces rejestracji konta e-BOK, kończy się dopiero po otrzymaniu przez Ciebie e-maila z informacją, że konto e-BOK jest już aktywowane.
  2. Sprawdź SPAM, jeśli w skrzynce odbiorczej swojej poczty nie znajdziesz e-maila o temacie „Aktywacja konta e-BOK” z linkiem aktywacyjnym.
  3. W przypadku braku danych PESEL/ NIP w naszym systemie, rejestracja konta nie będzie możliwa i pojawi się komunikat: „Błędne dane”. Prosimy wówczas o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzupełnienia danych.
  4. Wymagania systemowe.

 

Dokumenty powiązane

Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta