Strefa klienta
Przetargi sektorowe
Rejestracja
Ogłoszenie wyniku przetargu ZP/48/2006
Wynik postępowania nr: ZP/48/2006
PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI, KTÓRA PRZEKRACZA WYRAŻONĄ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 60.000 euro
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.
1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni
81-311 Gdynia, województwo Pomorskie, powiat Gdynia, ul. Witomińska 21, http://www.pewik.gdynia.pl email: biuro@pewik.gdynia.pl tel.: 058 6687-311 fax: 058 6687-266; REGON: 190563879
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni
81-311 Gdynia, województwo Pomorskie, powiat Gdynia, ul. Witomińska 21, http://www.pewik.gdynia.pl email: biuro@pewik.gdynia.pl tel.: 058 6687-311 fax: 058 6687-266; REGON: 190563879
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia na roboty budowlane:
PAKIET I - Przystosowanie studni nr 6 b o gł. 22,5 m do prowadzenia pomiarów depresji rejonowej wywołanej pracą Ujęcia wody „Reda” oraz wykonanie otworu zastępczego nr 6 c o gł. 23 m na ujęciu wód podziemnych „Reda” (bez obudowy), CPV 45262220-9,
PAKIET I - Przystosowanie studni nr 6 b o gł. 22,5 m do prowadzenia pomiarów depresji rejonowej wywołanej pracą Ujęcia wody „Reda” oraz wykonanie otworu zastępczego nr 6 c o gł. 23 m na ujęciu wód podziemnych „Reda” (bez obudowy), CPV 45262220-9,
PAKIET II - Wykonanie otworu zastępczego nr 5 a o gł. 50 m na ujęciu wód podziemnych „Rumia” (bez obudowy), CPV 45262220-9,
PAKIET III - Likwidacja studni nr 4 a i wykonanie otworu zastępczego nr 4 c o gł. 85 m na ujęciu wód podziemnych „Kolibki” (bez obudowy), CPV 45262220-9,
PAKIET IV – Wykonanie odwiertu studni głębinowej nr 12 na działce 273/15 przy ul. Śliskiej dla ujęcia wody „Wiczlino” w Gdyni, CPV 45262220-9.
3. Wartość zamówienia przyjęta przy wszczęciu postępowania (bez VAT): 105.213,64 euro.
(słownie: sto pięć tysięcy dwieście trzynaście 64/100 euro)
(słownie: sto pięć tysięcy dwieście trzynaście 64/100 euro)
4. Ogłoszenie o postępowaniu nie było opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5. Dopuszczono składanie ofert częściowych.
6. Dane o ofertach:
1) liczba złożonych ofert:
a) w Pakiecie nr I: 1; b) w Pakiecie nr II: 1; c) w Pakiecie nr III: 1; d) w Pakiecie nr IV: 1
a) w Pakiecie nr I: 1; b) w Pakiecie nr II: 1; c) w Pakiecie nr III: 1; d) w Pakiecie nr IV: 1
2) liczba ofert odrzuconych lub zwróconych bez rozpatrywania:
a) w Pakiecie nr I: 0; b) w Pakiecie nr II: 0; c) w Pakiecie nr III: 0; d) w Pakiecie nr IV: 0
7. Ceny ofert:
cena najtańszej oferty uznanej za ważną (z VAT):
a) w Pakiecie nr I: 74.484,56 PLN b) w Pakiecie nr II: 91.002,07 PLN
c) w Pakiecie nr III: 169.967,14 PLN d) w Pakiecie nr IV: 196.809,39 PLN
8. Umowę podpisano z wybranym Wykonawcą:
w Pakiecie nr I, II, III, IV:
firma: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „UNI-INVEST” S.C. Sławomir Walentynowicz,
Mikołaj Walentynowicz, Eugeniusz Toczyłowski, ul. Sibisława 11, 80-354 Gdańsk
Mikołaj Walentynowicz, Eugeniusz Toczyłowski, ul. Sibisława 11, 80-354 Gdańsk
Cena wybranej oferty (z VAT):
a) w Pakiecie nr I: 74.484,56 PLN, w tym VAT: 13.431,64 PLN
b) w Pakiecie nr II: 91.002,07 PLN, w tym VAT: 5.953,41 PLN
c) w Pakiecie nr III: 169.967,14 PLN, w tym VAT: 30.649,81 PLN
d) w Pakiecie nr IV: 196.809,39 PLN, w tym VAT: 12.875,38 PLN