Podaj wskazanie wodomierza dzwoniąc do Voicebot-a

Informujemy, że testujemy nowy system telefonicznego przyjmowania wskazań wodomierzy.

System jest obsługiwany przez robota, posługującego się sztuczną inteligencją.

 

Krok po kroku

  1. Odczytaj tylko czarne cyfry z tarczy wodomierza.
  2. Odczytaj swój punkt rozliczeniowy znajdujący się na drugiej stronie wystawionej przez nas faktury VAT.
  3. Zadzwoń pod numer telefonu +48 58 66 87 311 i wybierz 1.
  4. Odpowiadając na pytania Voicebot-a, podaj wyraźnie przygotowane dane:
    • punktu rozliczeniowego,
    • wskazania wodomierza.
  5. Jeżeli informacje przyjęte przez Voicebot-a są poprawne, zakończ rozmowę.
  6. Osoby dzwoniące z telefonu komórkowego mają możliwość otrzymania potwierdzenia przekazanych danych wiadomością SMS.

 

Opłaty
Nie pobieramy opłat – ponosisz koszt połączenia telefonicznego wg stawek Twojego operatora.

 

Uwagi

  1. Jeżeli wskazanie wodomierza to 0111,02 to prawidłowa informacja przekazana do Voicebot-a powinna brzmieć: „111”.
  2. Pamiętaj, aby wskazania wodomierza podawać w swoim indywidualnym okresie obrachunkowym. Wskazania podawane poza okresem obrachunkowym nie skutkują wystawieniem faktury VAT.
  3. Voicebot nie przyjmuje na chwilę obecną wskazań wodomierza rejestrującego ilość bezpowrotnie zużytej wody (wodomierz ogrodowy).