Firma Przyjazna Klientowi

PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.  została w marcu 2010 roku laureatem kolejnej edycji Programu Firma Przyjazna Klientowi. Prestiżowe Godło, które zostało przyznane najlepszym uczestnikom programu, stanowi gwarancję przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta.

Program Firma Przyjazna Klientowi organizowany jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania i skierowany jest do przedsiębiorstw i instytucji, którym nieobca jest maksyma „klient nasz pan” oraz dla których obsługa klienta stanowi priorytet.W ramach programu przeprowadzone zostało badanie satysfakcji klientów, zarówno indywidualnych jak i  zbiorowych, oraz audyt zawierający wszechstronną analizę i ocenę prowadzonej polityki obsługi klienta.

W efekcie szczegółowej analizy Kapituła Programu przyznała Spółce certyfikat potwierdzający prowadzenie polityki obsługi klienta na najwyższym poziomie. Jest to również dowód na to, że PEWIK GDYNIA, mimo tego, że jest tzw. naturalnym monopolistą stawia potrzeby klientów na pierwszym miejscu.

Uroczyste wręczenie certyfikatu odbędzie się w dniu 29 kwietnia 2010 roku w Teatrze Muzycznym w Gdyni.