Ogłoszenie wyniku przetargu ZP/21/2012

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
NR SPRAWY: ZP/21/2012
na  
DOSTAWY TABLICZEK I SŁUPKÓW DO TABLICZEK
CPV 349

Postępowanie realizowane zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień przez PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.

 


Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni, ul. Witomińska 29, 81-311 Gdynia, wysokość kapitału zakładowego: 217.797.600,00 zł, KRS 0000126973, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku Wydział VIII Gospodarczy KRS, NIP 586-010-44-34, web: www.pewik.gdynia.pl.
I. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Pakiet I:    Tabliczki wykonane z plastiku,
Pakiet II:  Tabliczki wykonane z aluminium,
Pakiet III: Słupki.
III. Kryteria oceny ofert: cena – waga 100%.
IV. PAKIET nr I: tabliczki wykonane z plastiku.
1.    Liczba ważnych ofert: 3.
2.    Najniższa cena oferty: 10.170,00 zł netto; 12.509,10 zł brutto.
3.    Najwyższa cena oferty : 13.500,00 zł netto; 16.605,00 zł brutto.
4.    Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
        Sienkiewicz-Bonkowski POLTEX Sp. J.
        ul. Lipowa 15A, 10-065 Olsztyn
        Wartość umowy: 10.170,00 zł netto; 12.509,10 zł brutto.
5.    Data zawarcia umowy: 03.08.2012 r.
V.    PAKIET nr II: tabliczki wykonane z aluminium.
1.    Liczba ważnych ofert: 2.
2.    Najniższa cena oferty: 23.400,00 zł netto; 28.782,00 zł brutto.
3.    Najwyższa cena oferty : 27.000,00 zł netto; 33.210,00 zł brutto.
4.    Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
        Sienkiewicz-Bonkowski POLTEX Sp. J.
        ul. Lipowa 15A, 10-065 Olsztyn
         Wartość umowy: 23.400,00 zł netto; 28.782,00 zł brutto.
5.    Data zawarcia umowy: 03.08.2012 r.
VI. PAKIET nr III: słupki.
1.    Liczba ważnych ofert: 3.
2.    Najniższa cena oferty: 42.290,00 zł netto; 52.016,70 zł brutto.
3.    Najwyższa cena oferty : 85.830,00 zł netto; 105.570,90 zł brutto.
4.    Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
        UTAL Sp. z o.o.
        ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica
        Wartość umowy: 42.290,00 zł netto; 52.016,70 zł brutto.
5.    Data zawarcia umowy: 03.08.2012 r.

                                                                    PROKURENT

                                                   DYREKTOR DS. EKSPLOATACJI

                                                        mgr inż. Wiesław Kujawski

20.08.2012 r.