Ogłoszenie wyniku przetargu ZP/25/2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – ZAMÓWIENIA SEKTOROWE

ZP/25/2010 - DOSTAWA DWÓCH WIELOFUNKCYJNYCH POJAZDÓW CIŚNIENIOWYCH
 

PL-Gdynia: Cysterny do gromadzenia ścieków Nr 2010/S 183-279189 data publikacji 21/09/2010 r.

 

SEKCJA I: PODMIOT ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyniul. Witomińska 29Do wiadomości: Hanna Makowicz81-311 GdyniaPOLSKATel. +48 586687286E-mail: Hanna.Makowicz@pewik.gdynia.plFaks +48 586687266
Ogólny adres organu organizującego przetarg www.pewik.gdynia.pl

I.2) GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI PODMIOTU ZAMAWIAJĄCEGO
Sektor wodny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez podmiot zamawiający:Dostawa dwóch wielofunkcyjnych pojazdów ciśnieniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce realizacji dostawy
Dostawy
Kupno
Główne miejsce realizacji dostawy Baza Sprzętu Technicznego PEWIK Gdynia Sp. z o.o. ul. Wielkopolska 245,81-351 Gdynia.
Kod NUTS PL634
II.1.3) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wielofunkcyjnych pojazdów ciśnieniowych dla potrzeb eksploatacyjnych Wydziału Sieci Kanalizacyjnej PEWIK Gdynia Sp. z o.o. wraz ze szkoleniem dla 12 pracowników Zamawiającego oraz serwisem gwarancyjnym.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144520
II.2) CAŁKOWITA KOŃCOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
Wartość 3 123 200,00 PLN, Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 22,00

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury: Otwarta
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielania zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający: ZP/25/2010
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U. UE: 2010/S 096-145658 z dnia 19.5.2010

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) UDZIELENIE ZAMÓWIENIA I JEGO WARTOŚĆ
V.1.1) Data decyzji o udzieleniu zamówienia: 16.09.2010 r.
V.1.2) Liczba otrzymanych ofert: 5
V.1.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

                 FIRMA SEZAM-INSTAL P. Cecuga i R.Cecuga Spółka Jawna

                                                     ul. Cygana 1, 45-131 Opole

V.1.4) Informacje na temat wartości zamówienia:

  • Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:

              Wartość 2 400 000,00 PLN bez VAT
 

  • Całkowita końcowa wartość zamówienia

             Wartość 3 123 200,00 PLN Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 22,00

 

 


Pełna treść ogłoszenia została opublikowana na www.bip.pewik.gdynia.pl