Komunikat:
Opis: źródło: System PEWIK NEWS
 

Komunikat BOK

Informujemy, że w związku z trwającą pandemią COVID-19 do odwołania zostaje wstrzyma bezpośrednia obsługa Klienta w Biurze Obsługi Klienta w Gdyni przy ul. Witomińskiej 21.

 

Zachęcamy Państwa do kontaktowania się z nami telefonicznie 58 66 87 311 w dni robocze w godzinach 7.00-15.00, lub za pomocą poczty elektronicznej bok@pewik.gdynia.pl oraz elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-BOK. Jednocześnie  przypominamy, że istnieje możliwość złożenia dokumentów do wrzutni przy wejściu na salę BOK.

 

Również do odwołania zawieszone zostały bezpośrednie odczyty wodomierzy dokonywane przez naszych pracowników. Prosimy o przekazywanie stanów wodomierzy przez e-BOK w zakładce „wprowadź odczyt”, telefonicznie nr 58 66 87 311/podaj stan licznika lub przez naszą stronę internetową www.pewik.gdynia.pl Brak ww. informacji spowoduje, że fakturowanie odbywać się będzie zgodnie z §7.12 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków tj. na podstawie średniego zużycia wody.

 

Liczymy na Państwa wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia – najważniejsze jest zapewnienie ciągłości dostaw wody i odbioru ścieków oraz bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników.

 

Zarząd PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.