Poznaj e-BOK

Co to jest e-BOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta- w skrócie e-BOK, to platforma internetowa, mająca na celu zapewnienie szybkiego, bezpiecznego i całodobowego dostępu do informacji dotyczących konta klienta oraz załatwiania spraw.

 

Zalety e-BOK:

  • szybki i darmowy dostęp przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
  • bieżący podgląd salda i terminu płatności,
  • oszczędność czasu i wygoda obsługi,
  • dostęp do e-faktury,
  • możliwość samodzielnego fakturowania w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste,
  • regulowanie należności za pośrednictwem e-płatności,
  • możliwość składania wniosków,
  • analiza kosztów.

 

Przydatne informacje

 

Przydatne filmy

 

Wymagania systemowe:

    • włączona akceptacja plików typu cookie oraz umożliwiająca nawiązanie połączenia szyfrowanego SSL,
    • e-BOK może być obsługiwany przez dowolną z następujących przeglądarek:

– Internet Explorer 11+,

– iOS 7+,

– Chrome (wersja aktualna),

– Firefox (wersja aktualna) – znane cykliczne problemy z błędnym komunikatem o braku bezpiecznego połączenia.

Sugerujemy korzystanie z pozostałych przeglądarek internetowych lub dodawanie wyjątku.

 

Opłaty

Nie pobieramy opłat za obsługę e-BOK. Nie ma opłat abonamentowych.

 

Dokumenty powiązane

  1. Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
  2. Regulamin korzystania z „Rozliczeń Rzeczywistych”